torsdag 8. januar 2009

Adios amigos

Nå sitter vi hos Ida og det er 5 dager igjen til vi sitter på Hostel Amigo i Mexico City:)
Det har egentlig ikke gått helt opp for oss at det er såå kort igjen, men sommerfuglene flakser og det blir HERLIG å reise vekk fra denne KALDE vinteren!

Eventyret starter i Mexico, hvor turen går videre til Cuba, Belize, Guatemala, Costa Rica, Peru, Bolivia og til slutt Argentina. Vi skal bade, sole oss, surfe, snorkle, lære spansk, besøke mayaruiner, pyramider og vulkaner. Vi skal se skilpadder legge egg og traske i regnskogen, høre funky livemusikk, danse alt fra salsa til chacha, drikke mexikansk øl og tequila. Vi skal til saltørkenen i Bolivia, besøke imponerende vannfall og ikke minst oppleve den flotte argentinske tangoen! Kanskje rekker vi en fargerik fiesta?!

Men slapp av, slapp av! Vi skal prøve så godt vi kan å oppdatere dere om alt som skjer underveis!

Vi kommer til å savne dere alle veldig masse, men vi sees jo igjen i mai!
Klemmer fra oss!

20 kommentarer:

  1. wooooooooow!!!!! Det høres bare helt syyyykt digg ut..<3<3 dere har ikke plass i bagasjen til en liten følger?

    SvarSlett
  2. En litt roligere mor nå etter en hyggelig kveld hos Henriksen i nabokommunen.
    Hva med alle tango-trinnene jeg har øvet på i solidaritet med deres reise? Hva danser de egentlig i Argentina?
    Gleder meg på deres vegne.

    SvarSlett
  3. De danser Tangosalsa<3! (mer enn tre eller no')

    SvarSlett
  4. Gleder meg til å følge med på dette, Ida!!! :-)

    SvarSlett
  5. woho!! Nå er dere nok spente, og det er jeg også! ;) hehe. gleder meg til å følge med på bloggen deres!!

    SvarSlett
  6. Der ja, nå er du ingen krakk Beate:-)

    Marita

    SvarSlett
  7. dokker e kj rikti klok. tænk aleine med bare spansk.
    Knut

    SvarSlett
  8. Hallo. Kos dere masse! Når dere blir gamle og sitter med gjeld og hus og unger og gubbe og bikkjer og jeg vet ikke hva, kommer dere til å tenke på disse turene som dere var fornuftige nok til å ta. Ha det kjempeflott! Opplev masse, men styr unna skader og sånne ting. Ta vare på dere selv så vi ser dere friske og sunne igjen i mai. Gleder meg til å følge dere fra kontoret på Levre. Og er grønn av misunnelse. Stooooooooor klem fra Sølvi

    SvarSlett
  9. Nå er dere laaaangt avgårde allerede! Seriøøøst, jeg skjønner at dere opplever noe mer en Noruega nå da lissom ;) <3 Kos dere masse i mekkicoooooo!!! Jeg følger dere ivrig på turen! Stor klem fra "Outinthawoods.com" ;))

    SvarSlett
  10. kongefresht! Ikke tvil om at dette blir fantastisk. imponerende at dere har klart å stable på beina en sånn tur. Kos dere glugg i hjæl så sees vi i mai:) klemmer

    SvarSlett
  11. Hei og hei!! Ja nå endelig er dere ute i den store verden. Gleder meg til å lese og følge med.... Stor klem Ida fra t.Randi

    SvarSlett
  12. Hallo godjentene våre! Det var godt å få sms om at dere var trygt fremme ved første mål.Ta vare på alle intrykk og opplevelser. Jeg gleder meg til å følge bloggen og ikke minst til kontakt på skype! Kjempeklem!!

    SvarSlett
  13. Åh.. nå er jeg spent på hvordan det er med dere!!!! Fortell snart!!! og legg ut bilder!!!!!!!!!!!!!! Klemklem

    SvarSlett
  14. hey damer. Nå venter vi spent på melding!!!!! Håper dere nyter og koser dere. masse klemmer!!! Få høre!!!! (nb Ida, pappa fant litt)

    SvarSlett
  15. Så deilig med livsteg og så flott det høres ut. Fotapparat i do Ida?? hmmmm du får det til. God tur videre. Godt å se at dere er i opplevelsesflowen. klem

    SvarSlett
  16. Jeg fant hostel Yaxkin i Palenque hvis det ligger på Avenida Miguel Hidalgo? Bra dere liker stedet for bildene var ikke så stilige, men virkeligheten er heldigvis mer enn et mørkt bilde av møbler.Morsomt å klikke med deg i dag Thandi.
    Sa mor Anne

    SvarSlett
  17. Nå begynner jeg å lengte etter mere opplevelser og noen bilder......please!! Tenker masse på dere!

    SvarSlett
  18. mommo hilser og gleder seg til å følge dere videre på odysseen deres

    SvarSlett
  19. Hei det er utrolig morsomt å følge dere, Gleder meg til resten av turen. Godt å se at dere har det topp. klem Cathrine

    SvarSlett