torsdag 22. januar 2009

Bilder fra Mexico!!









































5 kommentarer:

  1. DØØØØDSKULT!! Så bra dere har fått lagt ut bilder, har gledet meg sånn til å se hvordan dere har det, og det ser ut som dere har det helt eventyrlig deilig!!;) Fortsett med det, senoritas!!<3<3

    Love fra Jakob<3<3<3

    SvarSlett
  2. æææh koselige bilder!!! Jeg er så missunnelig! men det ser ikke så varmt ut? er det kaldt der? det blir vel varmere jo lenger sør dere kommer ^^ kos dere masse <3<3<3 Tonje

    SvarSlett
  3. Så koselige bilder. Dere koser dere virkelig!! Nå venter jeg spent på Cuba opplevelser. Det blir minner for livet! Keep moving!!!;)))))

    SvarSlett
  4. HERLIG!!! Bilder adder alltid det lille ekstra til historein dere forteller. Gleder meg med dere - og til fortsettelsen.. :-) Klem

    SvarSlett
  5. Så gøy dere har det. Dette er kjempespennende å følge med på. Er virkelig litt med på reisen nå - selv om jeg sitter i Asker med masse snø. Kos dere masse. Klem fra Anne-Karine i "supergata til Ida"

    SvarSlett